radio

Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Tuesday, April 24, 2012

SEGMEN 2 FRUST AND 2 FURIOUS 24.4.2012

Aku bengang sangat ni!!! Bengang!!!! bukan pasal ape.. aku tengah on air dalam segmen ni... pendengar dah ade dah.. ramai la jugak... tetiba line broadband putus. tak tau apesal. Pastu baru aku sedar yang aku bercakap  sorang-sorang selama  beberapa minit. lame jugak tu. kira macam bercakap dengan hantu la. pastu aku on la balik broadband. aku dah rugi 5 minit time tu. tetibe takde sorang pon yang dengar!! Ya Allah... tensionnya aku.. Tadi dah ade orang dengo, lepas off broadband sorang pon takde.. Nak je aku pijak-pijak simkad broadband tu (aku dah buat pon). tapi pijak secara sopan laaa... pasal nak pakai balik. dalam hal ni pendengar tak salah, yang salah ialah broadband dan syarikat telekomunikasi tuuuuut!

bende ni perkara kecik je kan.. tapi bagi aku bende ni boleh menjatuhkan reputasi SSLfm sebagai radio yang tengah nak naik ni. bayangkan, pendengar lari semua time tu.. aku bercakap sorang2.. sape lah tak bengang.

Jadi kesimpulannya, aku saja je nak kongsi cite ni.. mungkin ade yang tengah mendengar time radio off tadi.. minta maaf la yer.. tak sengaja.. hehehehe.. ape pon, Dj-Dj di SSlfm cube bagi yang terbaik buat korang semua!! teruskan mendengar SSLfm!! Peace Yo!!

No comments:

Post a Comment