radio

Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Sunday, April 29, 2012

SELAMAT DATANG TETAMU JEMPUTAN KE KONTI SSLFM!!

Hari ini konti Blangkas SSlfm menerima kehadiran 2 orang tetamu yang datangnya dari selatan tanahair! Jauh kan? hihihi.. mereka yang dimaksudkan ialah Eina dan Tini. Mereka begitu teruja sekali datang dari Johor ke Sg. Buloh Selangor ini semata-mata untuk berjumpa dengan penyampai SSLfm. Semua penyampai SSLfm ada di konti Blangkas hari pada segmen K&M hari ini kecuali Musz Blues dan Shila yang tak dapat hadir kerana tak sempat nak ambik.

Eina dan Tini yang menginap di sebuah hotel di Seri Kembangan sejak semalam telah di jemput oleh Blangkas lebih kurang jam 2 petang tadi dan tiba di Sg. Buloh pada jam 3 petang. Segmen K&M yang dikendalikan oleh Datok Laksmana selaku main Dj begitu meriah dengan kehadiran dua tetamu jauh ini.

Eina & Tini ditemuramah oleh Dj sempat berposing lagi tu..
belakang : Khai Aidil tak tau tengah buat apa.
Ini adalah hadiah istimewa buat pendengar setia SSLfm untuk mereka merasai pengalaman ke udara bersama penyampai SSLfm walaupun SSLfm tidaklah seperti radio-radio hebat lain. Tetapi kami di SSLfm sangat-sangatlah berbesar hati dan bangga kerana ada juga pendengar yang sudi untuk bersama kami ke udara. Sebelum ini juga kami ada juga menerima kedatangan beberapa pendengar setia SSLfm seperti  Wani Myza dari Kuala Selangor dan Ku Iskadar dari Sg. Besar. Jadi, teruskan mendengar SSLfm dan sentiasa menyokong radio online ini! Peace Yo!!~

No comments:

Post a Comment